کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746427354 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/10 | اعضاء: 317464 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🌸سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین (علیه السلام) بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد 🌸
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین نسخه بتا از سیستم‌عامل Steam کمپانی والو منتشر شد

به گزارش سافت‌گذر ؛ بسیاری از گیمرها کمپانی مشهور و محبوب والو را با سری بازی تاریخی Half-Life می‌شناسند. این کمپانی مدت‌ها است می‌خواهد سیستم‌عامل و سخت‌افزار شبیه به کنسول مخصوص خود را هم با تکیه بر بازی‌های ویدیویی عرضه کند.

 

کمپانی والو بنا به قول هفته قبلش اولین نسخه بتا از سیستم‌عامل Steam را عرضه کرده است؛ سیستم‌عاملی بر اساس لینوکس که برای نصب روی رایانه‌های اتاق نشیمن طراحی شده است. اولین نسخه از این سیستم‌عامل برای دانلود آماده شده و اگرچه SteamOS 1.0 منبع‌باز است، اما شامل نرم‌افزار کلاینت Steam خاص کمپانی و برخی درایورهای کمپانی‌های دیگر نیز هست.

والو صفحه پرسش و پاسخی هم با جزئیات بیش‌تر درباره SteamOS 1.0 ایجاد کرده است. این سیستم‌عامل بر اساس نسخه 7.1 نرم‌افزار لینوکس Debian ساخته شده است. علاوه بر اجرا بازی‌های استیم مبتنی بر لینوکس، رابط کاربری دسکتاپ آن می‌تواند همه نرم‌افزارهای دیگر لینوکس را هم اجرا کند. حداقل سخت‌افزار مورد نیاز برای نصب سیستم‌عامل از این قرار است: پردازنده ای‌ام‌دی یا اینتل با قابلیت پردازش 64 بیتی، 4 گیابایت رم، 500 گیگابایت حافظه، کارت گرافیک ان‌ویدیا (پشتیبانی از کارت‌گرافیک‌های ای‌ام‌دی و اینتل به زودی)، پشتیبانی از بوت UEFI ، و پورت یواس‌بی برای نصب سیستم‌عامل.

به گزارش سافت‌گذر ؛ والو به صراحت بیان کرده که نسخه اول SteamOS تنها برای افرادی توصیه می‌شود که هیچ مشکلی با نصب سیستم‌عامل جدید روی رایانه خود ندارند، و برای استفاده کاربران عادی مناسب نیست. با این حال، هر کس که از نظر فنی توانایی داشته باشد، می‌تواند با استفاده از این نسخه یک ماشین بخار Steam Machine خاص خود را بسازد.

ماشین بخار سخت‌افزار خاص کمپانی والو است که قرار است به نوعی جای کنسول‌های بازی را در اتاق نشیمن بگیرد. کمپانی 300 نمونه اولیه از این دستگاه‌ها را نیز برای آزمایش بین برخی افراد منتخب در آمریکا توزیع کرده است. کمپانی‌های دیگر هم البته با عرضه نسخه عمومی و نهایی SteamOS ماشین بخارهای خود را هم عرضه خواهند کرد که طبیعتاً به سال 2014 موکول می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18415 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/09/25 تعداد مشاهده: 2861
سافت گذر